BZP.3861.66.2017.JK-dostawa obieraczki do ziemniaków

Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa obieraczki do ziemniaków dla DCCHP we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (66 oferta.doc)66 oferta.docJerzy Kachnikiewicz40 kB2017-09-19 09:20
Download this file (66_ formularz zał.nr 1 do oferty.xls)66_ formularz zał.nr 1 do oferty.xlsJerzy Kachnikiewicz33 kB2017-09-19 09:28
Download this file (66-umowa wzór.doc)66-umowa wzór.docJerzy Kachnikiewicz44 kB2017-09-19 09:20
Download this file (66_zapytanie ofertowe.doc)66_zapytanie ofertowe.docJerzy Kachnikiewicz63 kB2017-09-19 09:20

BZP.3861.65.2017.KB

Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego – Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w Placówce Zamiejscowej w Obornikach Śląskich przy ul. Dunikowskiego 2-8, Trzebnickiej 3, usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych i odpadów segregowanych - stałych o kodzie 200101, 200102, 200139 oraz dzierżawy pojemników na okres 2 lat.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (65-zał.nr 2 (umowa-wzór).doc)65-zał.nr 2 (umowa-wzór).docKatarzyna Bierzyńska58 kB2017-09-13 09:28
Download this file (65-zał.nr 1 do oferty (formularz asort.-cenowy).docx)65-zał.nr 1 do oferty (formularz asort.-cenowy).docxKatarzyna Bierzyńska22 kB2017-09-13 09:28
Download this file (65-zał.nr 1 (oferta).docx)65-zał.nr 1 (oferta).docxKatarzyna Bierzyńska22 kB2017-09-13 09:28
Download this file (65-Zapytanie ofertowe.doc)65-Zapytanie ofertowe.docKatarzyna Bierzyńska70 kB2017-09-13 09:27

BZP.3861.61.2017.JK-mycie okien

przedmiotem zapytania  jest: mycie okien nieotwieranych i solarów w budynku DCChP we Wrocławiu, ul Grabiszyńska 105.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (61_Oferta - zał. nr 1.doc)61_Oferta - zał. nr 1.docJerzy Kachnikiewicz38 kB2017-08-23 09:09
Download this file (61_Zapytanie ofertowe.doc)61_Zapytanie ofertowe.docJerzy Kachnikiewicz64 kB2017-08-23 09:09

zapytanie ofertowe

dostawa kabla ( czujnika)  do kapnografii w strumieniu głownym do kardiomonitora Philips Intelllvue - 1sztuka .

termin  gwarancji min. 12 miesięcy.

termin dostawy do 4 tygodni. fsposób platności przelew min. 14 dni.

oferty cenowe prosze przesyłac na adres mialowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

do dnia 22.06.2017 roku

BZP.3861.49.2017.JU podgrzewacz uniwersalny

Dostawa uniwersalnego podgrzewacza medycznego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Składanie ofert do dnia 21.06.2017r do godz. 12:00. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater). Dopuszcza się też przesłanie dokumentów faxem na numer (0-71) 33 49 420 lub wysłanie skanów wyżej wymienionych, podpisanych dokumentów na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. za późniejszym potwierdzeniem listownym w terminie do 23.06.2017r.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (49 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 21.06.2017.xls)49 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 21.06.2017.xlsJolanta Uścienna21 kB2017-06-21 12:59
Download this file (49 oferta.xls)49 oferta.xlsJolanta Uścienna29 kB2017-06-19 10:44
Download this file (49  SIWZ.doc)49 SIWZ.docJolanta Uścienna58 kB2017-06-19 10:44
Download this file (49 wzór umowy.doc)49 wzór umowy.docJolanta Uścienna47 kB2017-06-19 10:44
Download this file (49 załącznik asortymentowo-cenowy.xls)49 załącznik asortymentowo-cenowy.xlsJolanta Uścienna24 kB2017-06-19 10:44

BZP.3861.45.2017.JU

Dostawa krzeseł biurowych zmywalnych, taboretów zmywalnych w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dopuszcza się  przesłanie podpisanej przez osobę upoważnioną oferty faksem na numer 0-71 33 49 420, lub przesłanie skanu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia

14 czerwca 2017 do godz. 12:00 (liczy się data dostarczenia).

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (45 SPROSTOWANIE-ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xls)45 SPROSTOWANIE-ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xlsJolanta Uścienna23 kB2017-06-22 11:29
Download this file (45 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xls)45 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xlsJolanta Uścienna22 kB2017-06-14 10:48
Download this file (45 ZMIANY Wzór umowy.doc)45 ZMIANY Wzór umowy.docJolanta Uścienna43 kB2017-06-13 09:29
Download this file (45 Wzór umowy.doc)45 Wzór umowy.docJolanta Uścienna43 kB2017-06-13 08:43
Download this file (45 załącznik asortymentowo-cenowy.xls)45 załącznik asortymentowo-cenowy.xlsJolanta Uścienna25 kB2017-06-12 12:36
Download this file (OPIS KRZESŁ.ods)OPIS KRZESŁ.odsJolanta Uścienna12 kB2017-06-12 12:36
Download this file (45 zapytanie ofertowe.doc)45 zapytanie ofertowe.docJolanta Uścienna59 kB2017-06-12 12:35

BZP.3861.44.2017.JU

Dostawa ławek i koszy parkowych w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dopuszcza się także przesłanie podpisanej przez osobę upoważnioną oferty faksem na numer 0-71 33 49 420, lub przesłanie skanu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia

14 czerwca 2017 do godz. 12:00 (liczy się data dostarczenia).

dot. ławek parkowych!!!

Zamawiający dopuszcza listwy o wymiarach 9-3-170cm (z drewna olchowego), boki ławek mogą byc aluminiowe.

 

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (44 SPROSTOWANIE ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xls)44 SPROSTOWANIE ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xlsJolanta Uścienna23 kB2017-06-23 13:00
Download this file (44 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xls)44 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT 14.06.2017.xlsJolanta Uścienna23 kB2017-06-14 11:41
Download this file (44 ZMIANY Wzór umowy.doc)44 ZMIANY Wzór umowy.docJolanta Uścienna42 kB2017-06-13 09:29
Download this file (44 zapytanie ofertowe.doc)44 zapytanie ofertowe.docJolanta Uścienna66 kB2017-06-12 12:10
Download this file (44 Wzór umowy.doc)44 Wzór umowy.docJolanta Uścienna42 kB2017-06-12 12:03
Download this file (44 załącznik asortymentowo-cenowy.xls)44 załącznik asortymentowo-cenowy.xlsJolanta Uścienna24 kB2017-06-12 11:17

BZP.3861.36.2017.KB

Sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości i higieny w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (36-zapytanie ofertowe PO OMYŁCE.docx)36-zapytanie ofertowe PO OMYŁCE.docxKatarzyna Bierzyńska36 kB2017-04-21 06:26
Download this file (36-zał.nr 2 (umowa-wzór).doc)36-zał.nr 2 (umowa-wzór).docKatarzyna Bierzyńska62 kB2017-04-21 06:23
Download this file (36-zał. nr 1 do oferty (formularz asort. - cenowy).xls)36-zał. nr 1 do oferty (formularz asort. - cenowy).xlsKatarzyna Bierzyńska37 kB2017-04-21 06:23
Download this file (36-zał.nr 1 (oferta).docx)36-zał.nr 1 (oferta).docxKatarzyna Bierzyńska22 kB2017-04-21 06:23
Download this file (36-zapytanie ofertowe.docx)36-zapytanie ofertowe.docxKatarzyna Bierzyńska36 kB2017-04-21 06:23

30zapytanie ofertowe

przedmiotem zamówienia jest; świadczenie usług przewozów przez Wykonawcę na rzecz i według potrzeb Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w Placówce Zamiejscowej w Obornikach Śląskich przy ul. Dunikowskiego 2-8., w zakresie przewozu pacjentów Zamawiającego w sytuacji wystąpienia zagrożenia pożarem, atakiem terrorystycznym lub innego rodzaju zdarzeniem o charakterze nagłym - jeśli autokar Urzędu Miasta Oborniki Śląskie będzie niedostępny”.

 

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (30 EWAKUACJA OBORNIKI ŚLĄSKI umowa wzór po ppr om nr 2.doc)30 EWAKUACJA OBORNIKI ŚLĄSKI umowa wzór po ppr om nr 2.docTeresa Podsiadło50 kB2017-03-23 11:58
Download this file (30 EWAKUACJA OBORNIKI ŚLĄSKI umowa wzór po ppr om.doc)30 EWAKUACJA OBORNIKI ŚLĄSKI umowa wzór po ppr om.docTeresa Podsiadło50 kB2017-03-22 13:05
Download this file (30 Zaproszenie do składania ofert  popr. omyłki.doc)30 Zaproszenie do składania ofert popr. omyłki.docTeresa Podsiadło44 kB2017-03-22 13:05
Download this file (30 EWAKUACJA OBORNIKI ŚLĄSKI umowa wzór.doc)30 EWAKUACJA OBORNIKI ŚLĄSKI umowa wzór.docTeresa Podsiadło50 kB2017-03-22 11:35
Download this file (30 oferta.doc)30 oferta.docTeresa Podsiadło41 kB2017-03-22 11:35
Download this file (30 Zaproszenie do składania ofert.doc)30 Zaproszenie do składania ofert.docTeresa Podsiadło44 kB2017-03-22 11:35

BZP.3861.21.2017.JU

Dostawa jaj w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 4 miesięcy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (wyniki DOSTAWA JAJ.pdf)wyniki DOSTAWA JAJ.pdfJolanta Uścienna221 kB2017-02-17 13:16
Download this file (21 umowa.doc)21 umowa.docJolanta Uścienna60 kB2017-02-14 11:39
Download this file (21 załącznik asortymentowo-cenowy.xls)21 załącznik asortymentowo-cenowy.xlsJolanta Uścienna24 kB2017-02-14 11:39
Download this file (21 oferta.xls)21 oferta.xlsJolanta Uścienna29 kB2017-02-14 11:39
Download this file (21  SIWZ.doc)21 SIWZ.docJolanta Uścienna56 kB2017-02-14 11:39

BZP.3861.5.2017.JU

świadczenie usług serwisowania central telefonicznych typu SLICAN, zainstalowanych w Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich:

- CMT 4/28 – przy ul. Dunikowskiego 2-8

- CMT 4/36 – przy ul. Trzebnickiej 3-5

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (5 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT.xls)5 ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT.xlsJolanta Uścienna22 kB2017-01-13 12:42
Download this file (5 wzór umowy.doc)5 wzór umowy.docJolanta Uścienna62 kB2017-01-11 12:39
Download this file (5 SIWZ.doc)5 SIWZ.docJolanta Uścienna51 kB2017-01-11 12:39
Download this file (5 oferta.xls)5 oferta.xlsJolanta Uścienna41 kB2017-01-11 12:38

54zapytanie ofertowe

zakup   urządzeń medycznych tj. kardiomonitorów sztuk-4 oraz stanowisko komputerowe            do centralnego monitorowania   pracy serca sztuk-1,  realizacja zamóawienia w terminie      do dnia 6 grudnia 2016 roku.

Termin składania ofert ulega zmianie na 18.11.2016 do godz.10.00

Termin składania ofert ulega zmianie na 18.11.2016 do godz.12.00

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (54wyniki postepowania.pdf)54wyniki postepowania.pdfTeresa Podsiadło208 kB2016-11-21 12:54
Download this file (54 odp na pyt . do zapyt. ofert.pdf)54 odp na pyt . do zapyt. ofert.pdfTeresa Podsiadło1129 kB2016-11-17 10:11
Download this file (54 kardiomonitory 2016 par  tech  (zał nr 1 do oferty) po zmianach WERSJA OSTATECZNA.ods)54 kardiomonitory 2016 par tech (zał nr 1 do oferty) po zmianach WERSJA OSTATECZNA.odsTeresa Podsiadło11 kB2016-11-17 10:11
Download this file (54 kardiomonitory 2016 par  tech  (zał nr 1 do oferty) po zmianach.ods)54 kardiomonitory 2016 par tech (zał nr 1 do oferty) po zmianach.odsTeresa Podsiadło11 kB2016-11-16 13:03
Download this file (54 kardiomonitory 2016 par. tech. (zał nr 1 do oferty).ods)54 kardiomonitory 2016 par. tech. (zał nr 1 do oferty).odsTeresa Podsiadło10 kB2016-11-14 13:35
Download this file (54_ formularz cenowy  oferta.xls)54_ formularz cenowy oferta.xlsTeresa Podsiadło27 kB2016-11-14 13:33
Download this file (54_zapytanie ofertowe.doc)54_zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło63 kB2016-11-14 13:33
Download this file (54_wzór umowy.doc)54_wzór umowy.docTeresa Podsiadło44 kB2016-11-14 13:33

40 zapytaie ofertowe

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie rachunków bankowych Dolnośląskiego Centrum Chorób    Płuc   we Wrocławiu.  

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (40 wyniki postępowania.pdf)40 wyniki postępowania.pdfTeresa Podsiadło249 kB2016-09-27 12:36
Download this file (40 siwz zapytanie ofertowe po popr. omy pisar w  pkt.XI ppkt.12  oraz po zm. str.2.doc)40 siwz zapytanie ofertowe po popr. omy pisar w pkt.XI ppkt.12 oraz po zm. str.2.docTeresa Podsiadło91 kB2016-09-22 06:33
Download this file (40 odp na pyt siwz.pdf)40 odp na pyt siwz.pdfTeresa Podsiadło796 kB2016-09-21 12:00
Download this file (40 siwz zapytanie ofertowe po popr. omy pisar w  pkt.XI ppkt.12.doc)40 siwz zapytanie ofertowe po popr. omy pisar w pkt.XI ppkt.12.docTeresa Podsiadło91 kB2016-09-19 09:19
Download this file (40 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ.doc)40 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ.docTeresa Podsiadło38 kB2016-09-16 12:12
Download this file (40 siwz zapytanie ofertowe.doc)40 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło91 kB2016-09-16 12:12

35zapytanie ofertowe

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie rachunków bankowych Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu   wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.

 

Postępowanie unieważnione.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (35 odp. na pyt nr 2.pdf)35 odp. na pyt nr 2.pdfTeresa Podsiadło243 kB2016-09-13 12:45
Download this file (35odp na pyt. do siwz.pdf)35odp na pyt. do siwz.pdfTeresa Podsiadło907 kB2016-09-12 12:41
Download this file (35 siwz zapytanie ofertowe popr.doc)35 siwz zapytanie ofertowe popr.docJerzy Kachnikiewicz105 kB2016-09-12 08:30
Download this file (Umowa Leczenie szpitalne.pdf)Umowa Leczenie szpitalne.pdfTeresa Podsiadło1741 kB2016-09-09 12:37
Download this file (Umowa Chemioterapia.pdf)Umowa Chemioterapia.pdfTeresa Podsiadło1822 kB2016-09-09 12:37
Download this file (struktura wiekowa nalezności oraz zobowiązań 30-06-2016 (2).xls)struktura wiekowa nalezności oraz zobowiązań 30-06-2016 (2).xlsTeresa Podsiadło26 kB2016-09-09 12:37
Download this file (Aneks Nr 68 Leczenie szp .pdf)Aneks Nr 68 Leczenie szp .pdfTeresa Podsiadło204 kB2016-09-09 12:36
Download this file (Aneks Chemioterapia (2).pdf)Aneks Chemioterapia (2).pdfTeresa Podsiadło199 kB2016-09-09 12:36
Download this file (Wykonanie planu 201320142015.pdf)Wykonanie planu 201320142015.pdfTeresa Podsiadło1895 kB2016-09-02 11:35
Download this file (Uchwała Zarządu (bilans)2015 r .pdf)Uchwała Zarządu (bilans)2015 r .pdfTeresa Podsiadło173 kB2016-09-02 11:35
Download this file (Uchwała za 2013 r  Bilans.pdf)Uchwała za 2013 r Bilans.pdfTeresa Podsiadło177 kB2016-09-02 11:35
Download this file (Uchwała Nr 773-V-15 z dnia 22 06 2015 r .pdf)Uchwała Nr 773-V-15 z dnia 22 06 2015 r .pdfTeresa Podsiadło177 kB2016-09-02 11:35
Download this file (Szacowanie płynności 2016-2024v2.xlsx)Szacowanie płynności 2016-2024v2.xlsxTeresa Podsiadło21 kB2016-09-02 11:35
Download this file (Sprawozd   fin   za  2013 r  (2).pdf)Sprawozd fin za 2013 r (2).pdfTeresa Podsiadło12109 kB2016-09-02 11:34
Download this file (Spr  fin  31 12 2014.pdf)Spr fin 31 12 2014.pdfTeresa Podsiadło11135 kB2016-09-02 11:34
Download this file (SKMBT_Umowa NFZ Leczenie Szpitalne.pdf)SKMBT_Umowa NFZ Leczenie Szpitalne.pdfTeresa Podsiadło5032 kB2016-09-02 11:34
Download this file (SKMBT_C35160726065200.pdf)SKMBT_C35160726065200.pdfTeresa Podsiadło5957 kB2016-09-02 11:34
Download this file (SKMBT_C35160725071800(inf  fin  I półrocze 2016 r ).pdf)SKMBT_C35160725071800(inf fin I półrocze 2016 r ).pdfTeresa Podsiadło6966 kB2016-09-02 11:34
Download this file (SKMBT Opinia i Raport 2015 r .pdf)SKMBT Opinia i Raport 2015 r .pdfTeresa Podsiadło2989 kB2016-09-02 11:33
Download this file (Opinia i raport na dzień 31 12 2014 r .pdf)Opinia i raport na dzień 31 12 2014 r .pdfTeresa Podsiadło8448 kB2016-09-02 11:33
Download this file (16 Inwestycje w DCChP - główne.xlsx)16 Inwestycje w DCChP - główne.xlsxTeresa Podsiadło13 kB2016-09-02 11:33
Download this file (Opinia  i Raport  2013 r .pdf)Opinia i Raport 2013 r .pdfTeresa Podsiadło8962 kB2016-09-02 11:32
Download this file (35 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ.doc)35 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ.docTeresa Podsiadło41 kB2016-09-02 11:32
Download this file (35 siwz zapytanie ofertowe.doc)35 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło100 kB2016-09-02 11:32

BZP.3861.25.2016.TP-kredyt obrotowy

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie rachunków bankowych Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu   wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.

zmiana terminu składania ofert na dzień 01.09.2016r. do godz.12.00

Postepowanie unieważnione brak ofert

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (25 siwz zapytanie ofertowe zmiana nr 3 z dn. 30.08.doc)25 siwz zapytanie ofertowe zmiana nr 3 z dn. 30.08.docTeresa Podsiadło102 kB2016-08-30 12:01
Download this file (25 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ  po zm z dn. 30.08.doc)25 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ po zm z dn. 30.08.docTeresa Podsiadło41 kB2016-08-30 11:55
Download this file (25odp. na pyt.pdf)25odp. na pyt.pdfTeresa Podsiadło257 kB2016-08-23 06:41
Download this file (25odp. na pyt do siwz.pdf)25odp. na pyt do siwz.pdfTeresa Podsiadło272 kB2016-08-18 12:50
Download this file (25 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ  po zm..doc)25 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ po zm..docTeresa Podsiadło41 kB2016-08-18 11:36
Download this file (25 siwz zapytanie ofertowe zmiana nr 2.doc)25 siwz zapytanie ofertowe zmiana nr 2.docTeresa Podsiadło102 kB2016-08-18 11:36
Download this file (Wykonanie planu 2013,2014,2015.pdf)Wykonanie planu 2013,2014,2015.pdfJerzy Kachnikiewicz1906 kB2016-08-08 08:49
Download this file (Uchwała za 2013 r. Bilans.pdf)Uchwała za 2013 r. Bilans.pdfJerzy Kachnikiewicz174 kB2016-08-08 08:49
Download this file (Szacowanie płynności 2016-2024v2.xlsx)Szacowanie płynności 2016-2024v2.xlsxJerzy Kachnikiewicz22 kB2016-08-08 08:49
Download this file (Sprawozd.  fin.  za  2013 r..pdf)Sprawozd. fin. za 2013 r..pdfJerzy Kachnikiewicz12112 kB2016-08-08 08:49
Download this file (Opinia  i Raport  2013 r..pdf)Opinia i Raport 2013 r..pdfJerzy Kachnikiewicz8964 kB2016-08-08 08:49
Download this file (16.Inwestycje w DCChP - główne.xlsx)16.Inwestycje w DCChP - główne.xlsxJerzy Kachnikiewicz13 kB2016-08-08 08:48
Download this file (25 odpowiedzi.pdf)odpowiedzi na pytaniaJerzy Kachnikiewicz1840 kB2016-08-08 08:48
Download this file (Uchwała Zarządu (bilans)2015 r..pdf)Uchwała Zarządu (bilans)2015 r..pdfJerzy Kachnikiewicz169 kB2016-07-28 06:11
Download this file (Uchwała Nr 773-V-15 z dnia 22.06.2015 r..pdf)Uchwała Nr 773-V-15 z dnia 22.06.2015 r..pdfJerzy Kachnikiewicz174 kB2016-07-28 06:11
Download this file (Spr. fin. 31.12.2014.pdf)Spr. fin. 31.12.2014.pdfJerzy Kachnikiewicz11138 kB2016-07-28 06:11
Download this file (SKMBT_Umowa NFZ Leczenie Szpitalne.pdf)SKMBT_Umowa NFZ Leczenie Szpitalne.pdfJerzy Kachnikiewicz5073 kB2016-07-28 06:10
Download this file (SKMBT_C35160726065200.pdf)SKMBT_C35160726065200.pdfJerzy Kachnikiewicz6035 kB2016-07-28 06:09
Download this file (SKMBT_C35160725072200(sprawozdanie fin 2015 r.).pdf)SKMBT_C35160725072200(sprawozdanie fin 2015 r.).pdfJerzy Kachnikiewicz6937 kB2016-07-28 06:08
Download this file (SKMBT_C35160725071800(inf. fin. I półrocze 2016 r.).pdf)SKMBT_C35160725071800(inf. fin. I półrocze 2016 r.).pdfJerzy Kachnikiewicz7021 kB2016-07-28 06:07
Download this file (SKMBT Opinia i Raport 2015 r..pdf)SKMBT Opinia i Raport 2015 r..pdfJerzy Kachnikiewicz3039 kB2016-07-28 06:07
Download this file (Opinia i raport na dzień 31.12.2014 r..pdf)Opinia i raport na dzień 31.12.2014 r..pdfJerzy Kachnikiewicz8450 kB2016-07-28 06:07
Download this file (25 wzór oferty - zał nr 1 do SIWZ (2).doc)wzór ofertyJerzy Kachnikiewicz41 kB2016-07-28 05:58
Download this file (25 siwz zapytanie ofertowe.doc)zapytanie ofertoweJerzy Kachnikiewicz107 kB2016-07-28 07:40

ogłoszenie o otwartym naborze partnera

OGŁOSZENIE O OTWARTYM NABORZE PARTNERA

w celu wspólnej realizacji projektu

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Działanie 2.1 E-usługi publiczne Poddziałanie 2.1.1 E-usługi publiczne – konkursy horyzontalne (E-zdrowie)

            Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu (zwane dalej Ogłaszającym) na podstawie Ustawy z dn. 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz.U. 2014 poz. 1146 z późn. zm.) ogłasza otwarty nabór partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ogłoszonym przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 konkursie nr RPDS.02.01.01-IZ.00-02-045/15 wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 2.Technologie informacyjno-komunikacyjne Działanie 2.1. E-usługi publiczne Poddziałanie 2.1.1. E-usługi publiczne – konkursy horyzontalne (E-zdrowie).

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (ogłoszenie o  otwartym naborze  partnera.pdf)ogłoszenie o otwartym naborze partnera.pdfTeresa Podsiadło1396 kB2016-01-28 14:41

111 zapytanie ofertowe

konsultacje logopedyczne na wezwanie, w terminie uzgodnionym                              z ordynatorem Oddziału Chorób Wewnętrznych lub z Pielęgniarką Naczelną w ZPO, w zależności od miejsca udzielania świadczeń:

1.Opieka logopedyczna w Oddziale Chorób Wewnętrznych przy ul. Grabiszyńskiej 105 we Wrocławiu               – zakres ustalanie postępowania logopedycznego u pacjentów po świeżym udarze mózgu.

2.Zamawiający zleca opiekę logopedyczną – terapia mowy wśród pacjentów w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Placówce Zamiejscowej w Obornikach Śl.

wymagane wykształcenie wyższe , ukończone podyplomowe studia z logopedii.

W ofercie należy podać cenę brutto 1 konsultacji oraz załączyć kserokpie uprawnień zawodowych i wydruk z ceidg ( w  przypadku prowadzenia działalności)

 termin składania do dnia 31.12.2015 roku do godziny 12.00.

oferty mozna składać  na adres mailowy; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 lub nr faksu 71 33 49420.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (UMOWA ZLECENIE logopeda 2016.doc)UMOWA ZLECENIE logopeda 2016.docTeresa Podsiadło32 kB2015-12-21 12:09

102 zapytanie ofertowe na audyt ener.

przedmiotem jest:

1.opracowanie i wykonanie audytu energetycznego na potrzeby sporządzenia dokumentacji projektowej (z koniecznością uwzględnienia zabytkowego charakteru budynku) na termomodernizację budynku Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu                                    ul. Grabiszyńskiego 99.

2. opracowanie i wykonanie audytu energetycznego   na potrzeby sporządzenia dokumentacji projektowej (z koniecznością uwzględnienia zabytkowego charakteru budynku) na termomodernizację budynku w Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy                         ul. Trzebnickiej 7.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (102 informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf)102 informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdfTeresa Podsiadło426 kB2015-12-17 11:40
Download this file (102__wzór_oferty_-(załącznik_nr_1_do_SIWZ).doc)102__wzór_oferty_-(załącznik_nr_1_do_SIWZ).docTeresa Podsiadło39 kB2015-12-11 13:00
Download this file (Opis do audytu II.xls)Opis do audytu II.xlsTeresa Podsiadło29 kB2015-12-11 13:00
Download this file (102 Umowa -audyt energetyczny.doc)102 Umowa -audyt energetyczny.docTeresa Podsiadło61 kB2015-12-11 13:00
Download this file (102 Zaproszenie do składania ofert.doc)102 Zaproszenie do składania ofert.docTeresa Podsiadło49 kB2015-12-11 12:59

91zapytanie ofertowe

Przedmiotem zapytania ofertowego jest umieszczenie ogłoszenia w prasie dot. przeprowadzenia programu profilaktyki zdrowotnej „Program wczesnego wykrywania chorób układu oddechowego ze szczególnym uwzględnieniem przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POCHP) u mieszkańców Wrocławia”

 

Zamówienie  zostało udzielone Polska Press Sp. z o.o.Oddział we Wrocławiu, Świętego Antoniego 2/4, 50-073 Wrocław 

Cena brutto 1 ogłoszenia 249,65 zł x 14 emisji. = 3495,10zł  Pierwsza emisja 26 listopada 2015 r.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (91 wzór oferty.doc)91 wzór oferty.docTeresa Podsiadło40 kB2015-11-23 10:15
Download this file (91 zapytanie ofertowe gazeta.docx)91 zapytanie ofertowe gazeta.docxTeresa Podsiadło75 kB2015-11-23 10:15

78 zapytanie ofertowe obłsuga prawna

kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu            ul. Grabiszyńska 105 w zakresie prowadzonej działalności.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (78 wyniki.pdf)78 wyniki.pdfTeresa Podsiadło490 kB2015-12-16 14:14
Download this file (78 umowa ( załącznik nr 2 do siwz) 2016.doc)78 umowa ( załącznik nr 2 do siwz) 2016.docTeresa Podsiadło80 kB2015-11-20 15:02
Download this file (78- oferta zał. nr 1.doc)78- oferta zał. nr 1.docTeresa Podsiadło41 kB2015-11-20 15:02
Download this file (78 siwz zapytanie ofertowe.doc)78 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło72 kB2015-11-20 15:02

90zapytanie ofertowe

Przedmiotem zapytania ofertowego jest:wydruk 20 plakatów formatu A2 oraz wydruk 600 szt. informatorów dla pacjentów z przewlekłą obturacyjną chorobą płuc formatu A5. Wydruk – pełen kolor, papier kredowy, zszywane oraz transport do Regionalnej Przychodni Specjalistycznej.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (90 wyniki.pdf)90 wyniki.pdfTeresa Podsiadło274 kB2015-11-12 13:43
Download this file (POChP plakat.docx)POChP plakat.docxTeresa Podsiadło80 kB2015-11-10 14:05
Download this file (POCHP książeczka.docx)POCHP książeczka.docxTeresa Podsiadło253 kB2015-11-10 14:05
Download this file (90 wzór oferty.doc)90 wzór oferty.docTeresa Podsiadło40 kB2015-11-10 14:04
Download this file (90zapytanie ofertowe.docx)90zapytanie ofertowe.docxTeresa Podsiadło28 kB2015-11-10 14:04

70 zapytanie ofertowe

usługa polegająca na przeprowadzeniu dla pracowników Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu kursu  pierwszej pomocy.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (70 wyniki.jpg)70 wyniki.jpgTeresa Podsiadło307 kB2015-10-15 07:13
Download this file (70 odp. na pyt. do siwz str.2.jpg)70 odp. na pyt. do siwz str.2.jpgTeresa Podsiadło248 kB2015-10-08 12:34
Download this file (70odp na pyt. do siz str.1.jpg)70odp na pyt. do siz str.1.jpgTeresa Podsiadło403 kB2015-10-08 12:34
Download this file (70 - Umowa - zał. nr 2 po zmianach nr 2.doc)70 - Umowa - zał. nr 2 po zmianach nr 2.docTeresa Podsiadło70 kB2015-10-08 12:33
Download this file (70 siwz zapytanie ofertowe po Zmianach.doc)70 siwz zapytanie ofertowe po Zmianach.docTeresa Podsiadło60 kB2015-10-08 12:33
Download this file (70- oferta zał. nr 1 po zmianach.doc)70- oferta zał. nr 1 po zmianach.docTeresa Podsiadło40 kB2015-10-08 12:33
Download this file (70 - Umowa - zał. nr 2 po zmianach.doc)70 - Umowa - zał. nr 2 po zmianach.docTeresa Podsiadło70 kB2015-10-07 13:05
Download this file (70wykaz wykonanych uslug - (załącznik nr 3 do SIWZ).doc)70wykaz wykonanych uslug - (załącznik nr 3 do SIWZ).docTeresa Podsiadło47 kB2015-10-06 13:09
Download this file (70 wykaz osób - (załącznik nr 4 do SIWZ).doc)70 wykaz osób - (załącznik nr 4 do SIWZ).docTeresa Podsiadło49 kB2015-10-06 13:09
Download this file (70- oferta zał. nr 1.doc)70- oferta zał. nr 1.docTeresa Podsiadło40 kB2015-10-06 13:09
Download this file (70 - Umowa - zał. nr 2.doc)70 - Umowa - zał. nr 2.docTeresa Podsiadło71 kB2015-10-06 13:09
Download this file (70 siwz zapytanie ofertowe.doc)70 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło57 kB2015-10-06 13:08

69zapytanie ofertowe inspektor nadzoru inwestorskiego

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przez inspektora inwestorskiego w branży instalacyjnej elektrycznej dla zadania inwestycyjnego :

zaprojektowanie i wykonanie:

Instalacji awaryjnego   oświetlenia ewakuacyjnego na korytarzach oraz klatkach schodowych w budynku głównym Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu oraz Dolnośląskiego Centrum Transplantologii Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku przy ul. Grabiszyńskiej 105 we Wrocławiu.

Zamówienie została  udzielone  wykonawcy El –System Bogusław Ficoń  z siedzibą w Radwanicach .

 

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (69wykaz wykonanych uslug - (załącznik nr 4 do SIWZ).doc)69wykaz wykonanych uslug - (załącznik nr 4 do SIWZ).docTeresa Podsiadło47 kB2015-09-24 08:33
Download this file (69 wykaz osób i podmiotów - (załącznik nr 3 do SIWZ).doc)69 wykaz osób i podmiotów - (załącznik nr 3 do SIWZ).docTeresa Podsiadło48 kB2015-09-24 08:33
Download this file (69 - Umowa - zał. nr 2.doc)69 - Umowa - zał. nr 2.docTeresa Podsiadło84 kB2015-09-24 08:33
Download this file (69 siwz zapytanie ofertowe.doc)69 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło78 kB2015-09-24 08:33
Download this file (69- oferta zał. nr 1.doc)69- oferta zał. nr 1.docTeresa Podsiadło41 kB2015-09-24 08:33

68 zapytanie ofertowe

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przez inspektora inwestorskiego w branży instalacyjnej elektrycznej dla zadania inwestycyjnego :

zaprojektowanie i wykonanie:

Instalacji awaryjnego   oświetlenia ewakuacyjnego na korytarzach oraz klatkach schodowych w budynku głównym Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu oraz Dolnośląskiego Centrum Transplantologii Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku przy ul. Grabiszyńskiej 105 we Wrocławiu.

Postepowanie unieważnione złozne oferty przekroczyły mozliwości finansowe Zamawiającego.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (68 siwz zapytanie ofertowe.doc)68 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło78 kB2015-09-18 11:00
Download this file (68 wykaz osób i podmiotów - (załącznik nr 3 do SIWZ).doc)68 wykaz osób i podmiotów - (załącznik nr 3 do SIWZ).docTeresa Podsiadło48 kB2015-09-18 10:52
Download this file (68 - oferta zał. nr 1.doc)68 - oferta zał. nr 1.docTeresa Podsiadło41 kB2015-09-18 10:52
Download this file (68 - Umowa - zał. nr 2.doc)68 - Umowa - zał. nr 2.docTeresa Podsiadło84 kB2015-09-18 10:52

62zapytanie ofertowe

Przeglądy, konserwacja i serwisowanie systemów ISP, DSO i oddymiania w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (62 wyniki.pdf)62 wyniki.pdfTeresa Podsiadło240 kB2015-09-17 12:01
Download this file (62 - Umowa - zał. nr 2 po zm..doc)62 - Umowa - zał. nr 2 po zm..docTeresa Podsiadło114 kB2015-09-07 08:01
Download this file (3 Zestawienie wymagań dot. obsługi technicznej systemów ppoż.doc)3 Zestawienie wymagań dot. obsługi technicznej systemów ppoż.docTeresa Podsiadło47 kB2015-09-02 07:40
Download this file (2 - Tabela cen jednostkowych (formularz cenowy).doc)2 - Tabela cen jednostkowych (formularz cenowy).docTeresa Podsiadło62 kB2015-09-02 07:39
Download this file (1 - Budowa systemów ppoż.doc)1 - Budowa systemów ppoż.docTeresa Podsiadło43 kB2015-09-02 07:39
Download this file (62 - oferta.doc)62 - oferta.docTeresa Podsiadło39 kB2015-09-02 07:39
Download this file (62 siwz zapytanie ofertowe.doc)62 siwz zapytanie ofertowe.docTeresa Podsiadło70 kB2015-09-02 07:38

38zapytanie ofertowe

przedmiotem zamówienia jest; wykonanie przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych ekspertyzy technicznej warunków bezpieczeństwa pożarowego w w myśl § 2 ust. 2/3a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.) z uwzględnieniem rozwiązań zamiennych w trybie postanowienia wydanego przez Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP we Wrocławiu dla budynku DCCHP o nazwie     ,, hotel pracowniczy THORAX’’ przy ul. Grabiszyńskiej 99 .

 

Hotel Thorax; kubatura 5461m3, ilość kondygnacji 5 + strych, średniowysoki budynek, powierzchnia 1205m2

Zamawiający przesuwa termin składania ofert do dnia 9 lipca 2015 roku  do godziny 14.00

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (38 wyniki ekspertyza.jpg)38 wyniki ekspertyza.jpgTeresa Podsiadło294 kB2015-07-10 10:02
Download this file (Załącznik nr 1 do umowy  - pełnomocnictwo.doc)Załącznik nr 1 do umowy - pełnomocnictwo.docTeresa Podsiadło24 kB2015-07-02 11:36
Download this file (38 Zaproszenie do składania ofert.doc)38 Zaproszenie do składania ofert.docTeresa Podsiadło42 kB2015-07-02 11:36
Download this file (38 projekt umowy.doc)38 projekt umowy.docTeresa Podsiadło52 kB2015-07-02 11:35
Download this file (38 oferta.doc)38 oferta.docTeresa Podsiadło43 kB2015-07-02 11:35

37 zapytanie ofertowe

wykonanie przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych ekspertyzy technicznej warunków bezpieczeństwa pożarowego w w myśl § 2 ust. 2/3a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.) z uwzględnieniem rozwiązań zamiennych w trybie postanowienia wydanego przez Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP we Wrocławiu dla budynku głównego Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu   ul. Grabiszyńska 105.

Szpital ; całkowita powierzchni użytkowa – budynek A+B 17568m2. Kondygnacji 5, budynek średniowysoki, kubatura 103625m3.

Zamawiający przesuwa termin składania ofert do dnia 9 lipca 2015 roku do godziny 12.00.

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (37 wyniki ekspertyza.jpg)37 wyniki ekspertyza.jpgTeresa Podsiadło294 kB2015-07-10 10:03
Download this file (Załącznik nr 1 do umowy  - pełnomocnictwo.doc)Załącznik nr 1 do umowy - pełnomocnictwo.docTeresa Podsiadło24 kB2015-07-02 11:31
Download this file (37 oferta.doc)37 oferta.docTeresa Podsiadło43 kB2015-07-02 11:31
Download this file (37 projekt umowy.doc)37 projekt umowy.docTeresa Podsiadło53 kB2015-07-02 11:30
Download this file (37 Zaproszenie do składania ofert.doc)37 Zaproszenie do składania ofert.docTeresa Podsiadło42 kB2015-07-02 11:30

BZP.3861.8.2015.JU

 

Dzierżawa dwudrzwiowej komory chłodniczej na 8 ciał wraz z wózkiem transportowo- podnośnikowym 

na rzecz Dolnośląskiego  Centrum Chorób Płuc  we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105,  na okres  2 lat.


termin składania ofert: do dnia 23.01.2015 r. do godz.10:00

Attachments:
FileCreatorFile sizeLast modified
Download this file (8 CHŁODNIA SIWZ.doc)8 CHŁODNIA SIWZ.docJolanta Uścienna63 kB2015-01-21 13:00
Download this file (8 oferta.xls)8 oferta.xlsJolanta Uścienna25 kB2015-01-21 13:00
Download this file (8 umowa_wzor.doc)8 umowa_wzor.docJolanta Uścienna60 kB2015-01-21 12:59